teisipäev, 17. november 2015

2. tase ja uus mäng iseseisvalt

Täna lisame labürindimängule 2. taseme, selleks joonistame 2. tasemele uue tausta labürindiga ja teeme programmis vastavad muutused. Kasutame uut blokki suunamisega ("teavita").

Seejärel peaks kõigil olema ajaveebi eraldi lehel 4 Scratch-i programmi.

Labürindiprogrammil peaks olema:

  • tiitelleht, kus on juhised ja autori nimi ning ei ole ülearuseid asju (punktide lugemine,
    sprait vms)
  • 1. tase, kus sprait liigub nooltega;
  • ekraanil punktide lugemine;
  • sprait ei saa läbida seinu;
  • seina puudutamine võtab elu ja viib algusesse; 
  • labürindi läbimisel minnakse 2. tasemele;
  • 2. tasemel on sprait alguses ja saab samamoodi läbida labürindi.
UUS ÜLESANNE
Kellel eelmine mäng korras siis tee ise uus mäng, kus on:
  • tiitelleht (juhised ja info autori kohta);
  • endajoonistatud vähemalt 2 kostüümiga sprait, mida liigutatakse klaviatuurilt
  • endajoonistatud"kullad", mida peab tegelane püüdma;
  • "kuld" ilmub juhuslikku kohta;
  • mängija peab püüdma "kuldasid", 
  • "kulla" kättesaamisel kaob "kuld" ja selle eest saab punkte.
  • mäng lõppeb kui kõik "kullad" on käes.
NB! Selle mängu eest saab eraldi hinde.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hinnete parandamine ja konsultatsioon

kolmapäeval, 31. mail kell 15.